HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

vajaspogácsa, bicikli

2010.03.26. 12:42 mitty98

Ma reggel ismét kerékpárt szereltem, pontosabban a bal pedálomat, mert kilazult benne a stift, ami a tengelyhez szorítja. A kilazulás oka, hogy tegnap este, mikor jöttem haza, már zárva volt a kastélykert kapuja, én meg nem akartam nagyot kerülni, így (mivel láttam pár helybelit, aki szintén okosan megoldotta a problémát) a kapu melletti alacsony (50cm) kerítésen átdobtam a bicajt a mögötte levő árokba, majd én is utána ugrottam és hipp-hopp szabad voltam. Úgy látszik, a bicikli nem szereti a tornagyakorlatokat, mire hazaértem vele, kiengedett az a fránya stift. Reggel nekiálltam megszerelni, hamar rájöttem, hogy működik, kiütöttem, majd újra be és miután megszorult, kombinált fogóval ráhúztam a záró anyát. Az épp arra járó házmester látta, hogy szerelek, megkérdezte, tud-e segíteni, így kértem tőle egy tízes kulcsot. Ezzel aztán izomból elkezdtem ráhúzni az anyát, aminek az lett a vége, hogy a menetes szár elszakadt. Jött Herr Görnhardt, mutatom neki, mi a helyzet, dünnyög, csóválja a fejét, mondom, h megyek, veszek egy ilyen alkatrészt. Erre tök rendes volt, mondta, h menjek vele, van egy raktár, ahol a régi bringákat tartják, hátha találunk alkatrészt. Tényleg legalább 30-40 régi, gondolom az előző lakók által itt hagyott mindenféle kerékpár volt bent. Viszonylag hamar találtunk egyet, amit megbontottunk, így sikerült pótolni a stiftet. Nagyon örülök, hogy ilyen segítőkész házmesterünk van.

 

 

 

A bicajszerelés után felhívott tesóm, hogy megvan a konyhai mérleg, amit tegnap rendelt nekem az ebay-en, utaljam át az árát (már régóta gondolkoztam rajta, hogy kéne egy mérleg, mert nem mindig jó szemre kimérni a hozzávalókat és tegnap este a neten nézelődve találtam egy szimpatikust, ami végül postaköltséggel együtt 8,99€-ért az enyém lett. Az átutalás után neki álltam vajas pogácsát sütni (a recept Bereczkétől van), mert ma este pizzázunk a baráti társasággal (persze azt is én sütöm) és szerettem volna valami sütit vinni. Ez az első pogácsám, ahhoz képest szerintem nem lett rossz, csak ez első adagot valamivel tovább sütöttem a kelleténél, nem égett meg, de az alja és a teteje kicsit ropogós. Mialatt az első kisült, a második adag szépen megkelt a tepsiben, jobban oda is figyeltem rá, így szebbek lettek. Hálám jeléül vittem pár pogácsát a házmesternek, meglepődött, de örült neki. Eddig ennyi történt ma, kettőre megyek a nyelvtanfolyamra, utána bevásárolunk estére és elmegyünk Mertin kolijába, mert ott lesz a vacsora. Úgy néz ki, ma megfürdetem a bicajt, mert esik az eső, de nincs kedvem villamosozni, meg mivel ernyőm nincs, simán elázok gyalog is, mire kiérek a megállóba. Remélem, azért estére eláll.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli sütés vajas pogácsa

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr901870308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása