HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

kettő letudva

2010.07.09. 09:05 mitty98

Elégé be vagyok havazva mostanság. Vasárnap reggel elmentek Mikuék, este elkészítettem a széktervezéshez a plakátokat, meg az összefoglaló füzetet, hétfőn prezentáltam a tanárnak, bár egyedül voltam, megadta a módját az öreg, két plakát a falra, füzet a kezébe kinyitva, én meg meséljek neki, meg a tanársegédnek. Hála Istennek, jól sikerült. Utána nekiálltam megírni a Massivbaustoffe dolgozatomat, két nap alatt sikerült a 8 oldalból 20-at csinálni, bátyám szorgalmasan korrigálta. Mint kiderült, egy prezentációt is kellett tartanom belőle, ahhoz is sikerült egy egész jó Power Point bemutatót összehozni, így tegnap azt is letudtam. Kedden és szerdán a tervezéssel is konzultáltam, tetszett a tanároknak, amit a csajok kitaláltak nekem, így abba az irányba megyek tovább, kedden kell beadni, a terveket 1:200 ba, koncepció szinten, meg 1:100 szétszedhető makettet, ja még a homlokzatokat ki kéne találni. Iszonyatos mélységű építészeti döntéseket kell ma meghoznom, de szerencsére van egy irányelv, ami segít: hogy néz ki jobban rajzon és makettbe.

Tegnap este elugrottam Martinhoz a HaDiKo-ba és kicseréltem a lyukas belsőjét a „gaybike”-on, szegény bicaj a pompázatos pink színéről kapta a nevét. A beadások mellett a héten ennyi fért bele közösségi programnak, sajnos a közös főzés is elmarad, majd jövő héten, ha mindent leadtunk, csinálunk egy grillpartit, legalábbis ez a terv.

 

 

Jövő hét szerdán jönnek tesómék (Peti és Lidi), majd 19-én este terv szerint Mr. És Mrs. Pákó is befut, így nem fogok unatkozni az utolsó két hetemben. Elrepült ez az öt hónap, de majd akkor sírok felette, ha lesz egy kis időm. A mikus poszttal még adósotok vagyok, de előre láthatólag nem lesz időm megírni, ezért emilbe kiadtam a csajoknak, hogy írjanak élménybeszámolót, amit felteszek a blogra. Eddig sajnos még nem jött egy sem, amint küldik, megy a hálóra.

 

Szólj hozzá!

Címkék: lengyel egyetem bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr892140201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása