HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

egyszer egy szép napon, tudom, hogy elhagyom a várost

2010.07.23. 14:01 mitty98

Ide is eljutottunk. Az utolsó napomat töltöm Karlsruheban, holnap reggel jönnek apáék és indulunk haza. A kiköltözéssel kapcsolatos papírmunkát Tim végz el hétfőn. Ma reggelre kitakarítottam (ahol kellett, kifestettem) a szobámat, illetve az egész WG-t is ki kellett takarítanom, úgyhogy most csillog-villog minden. Ha nem lannék droid, most azt írnám, hogy kavarognak bennem az érzések, pedig nem is. Mindössza hajt a kötelességtudat, hogy minden rendben menjen a hazaúttal kapcsolatban, majd otthon rádöbbenek, hogy már nem vagyok itt. Úgy érzem, most még simán tudnék maradni 1-2 szemesztert, megszerettem és megszoktam a várost, a környező embereket. Igazából nem hittem volna, hogy ennyire jó lesz itt, de az volt. Este még elugrok a HaDiKo-ba, ott lezs az utolsó közös vacsim, ami elvileg nekem búcsúparty. Tök furcsa lesz itthagyni a megszokott arcokat, persze ez nem új, öt hónapja meg titeket hagytalak ott... Ilyenkor sajnálom igazán, hogy nem lehetek egyszerre két helyen. Na nem depizek tovább, elvégre holnap INDULOK HAZA! Ide meg legelább egyszer még eljövök, meglátogatom a barátaimat.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vége

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr232170978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása