HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

tomi kontra kerékpár ügy, ítélethirdetés

2010.05.05. 17:33 mitty98

Vége. Győztem! Hosszas, keserves küzdelem árán, de végül működik a bicikli. Pénteken volt az utolsó javítási kísérletem, két óriási alátétet tettem fel a tengelyre a pedál mögé, hogy hátha meggátolják a lötyögést. Valamennyit segítettek, de igazából nem szűnt meg a probléma csak ideiglenesen használhatóvá vált a bicaj. Hétfőn újra szétszedtem, jobban beütöttem a stiftet, de nem sokat jelentett neki. Mára betelt a pohár, meguntam, hogy csak jobb lábbal tudok tekerni, mert a bal pedál gyakorlatilag képtelen terhelést felvenni, elfordul a tengelyen. Délután lementem az egyetem vasműhelyébe (igen, az építész karnak ilyen is van), megkérdeztem a műhely vezetőjét, hogy ugyan nem tudná-e felhegeszteni a pedált a tengelyre? De, fel tudná. Így örömmel jelentem be nektek, hogy működik a kerékpár, bontsunk pezsgőt a pedálkar és a tengely megbonthatatlan barátságának ünnepére!

 

a sokadik kísérlet                                                                                           és az esküvői fotó

 

 

Más. Szabadidőmben sütögetek bőszen, kipróbálok új recepteket, így sütöttem vasárnap délután pizzás táskát, a váratlanul betoppanó lengyelek nagy örömére, illetve tegnap túrós pogácsát az esti ifire. Mielőtt kelt tészta mániával vádolnátok, elárulom, hogy a pogihoz nem kellett élesztő, ahhoz képest jó lett.

 

pizzás táska, megtöltve minden földi jóval

 

4 komment

Címkék: bicikli sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr271976934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capa 2010.05.05. 22:10:06

Hát gratulálok Tomi! A magyar lelemény, a sufnituning, a garázsheftölés, az okossba megoldás csak utat tört magának Németországban is. :) A varratok különben egészen szépek. Rozsdamentes pákával lettek meghegesztve? Tényleg mivel hegesztették CO-val?

mitty98 2010.05.06. 18:37:01

@Capa: Szia! Egyetlen hűséges kommentelőm :)
Nem tudom, mivel hegesztette a szaki, volt valami palack, de lövésem sincs, mi volt benne. De van a műhelybe mindenük, asszem 3d nyomtató meg cnc is, szal el vannak látva a szükséges cuccokkal.

mitty98 2010.05.08. 16:55:02

@hauancsa: Kedves Ancsa! Elég sürü az életem, mióta beindult a suli, jelenleg e mellé még munkát is keresek, úgyhogy nem nagyon van időm írogatni. A bicaj megjavításán kívül nem sok izgalmas történt velem a héten, a múlt héten sem, kissé beszürkült az élet, de az így normális. Ha lesz időm és lesz miről írjak, természetesen gyakrabban billentyűzetet ragadok majd.
süti beállítások módosítása