HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

munkahely?

2010.05.27. 20:10 mitty98

Nagynénémtől kaptam finom nokedlit, ma főztem mellé tejszínes gombás darált húst, kis olajbogyóval megbolondítva (otthon nem igazán ízlett az olajbogyó, nem is nagyon ettem, de itt az Aldiba találtam fekete olajbogyót, ami nagyon ízlik). Persze került bele kellő mennyiségű csípős paprika is. Ebéd után elszántam magamat és kitakarítottam a szobát. Vicces időjárás van most errefelé, amolyan igazi derül-borul idő, félórás napsütések, esők és borulatok váltják egymást egész nap. Az ebédhez bevásárolni például rövidnadrágba és pólóba mentem el, mert 10 perce még sütött a nap, hazafelé azért csak sikerült megmosdatni a biciklit, meg magamat is.

 

nokedli

 

az étterem utcája

 

Nem csigázlak tovább benneteket, a poszt címének oka az, hogy voltam ma egy állásinterjún. Tegnap este találtam egy álláshirdetést, egy nem túl messze (15 perc bicajjal) levő étterem keres konyhai kisegítőt. Ebéd után elmentem az étteremhez, de zárva volt, mert a nyitva tartás így néz ki: 10-14 17-24. Persze hogy 14:30 körül értem oda, sebaj, most már tudtam az utat, úgy voltam vele, hogy visszamegyek öt után. Mivel még volt egy csomó időm, elugrottam az egyetemre, megnéztem, hogy áll Andris a munkájával, mert ezen a héten egy stegreifot csinál, Baselbe kell kávézót tervezniük (a stegreif kb olyan, mint egy alkotóhét, több tanszék indítja különböző témákkal, amiket 1-3 fős csoportoknak kell megcsinálni, majd kapnak rá jegyet és természetesen krediteket érte). Utána, mivel még mindig volt időm, visszajöttem a koliba és várakozó álláspontra helyezkedtem (neteztem, végre sikerült beszélnem legjobb barátommal, Gyuszival, jó volt, mert már régen beszéltünk). Fél hat fele elmentem az étterembe, ami egyébként tök szép helyen van, ki se néznéd belőle, hogy ez még Karlsruhe, annyira falunak tűnik a macskaköves utcáival és a sok fachwerkhaussal (régen külön falu is volt, később olvadt bele a városba), sikerült beszélnem a tulajdonossal és HOLNAP 10 ÓRAKOR KEZDŐDIK A PRÓBANAPOM!!!

 

2 komment

Címkék: egyetem bicikli munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr582036421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaPe 2010.05.28. 23:02:48

Grat a munkához,reméljük a legjobbakat.
süti beállítások módosítása