HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

diplomavédések 2

2010.06.28. 20:23 mitty98

Íme a beígért második adag a diplomafotókból. Ezek már nem a védésen készültek, hanem az egyetem folyosóján vannak kiállítva, mint otthon is szokás. Ma is sikerült egész nap az egyetemen lennem, gyalog mentem be és gyalog is jöttem haza, de holnap reggelre kaptam időpontot a fémműhelybe, így remélhetőleg holnap már boldogan tekerhetek a naplementében. Befejeztem a széket, megkapta ma a 15. réteget is, többet egyelőre nem tervezek rávinni, bár lövésem sincs, mire elég az eddigi 15 réteg, a száradáshoz szerintem legalább 2-3 nap kell neki, utána már okosabb leszek. A tervezéshez is csináltam makettet, hogy holnap legyen mivel konzultálnom, bár magam sem vagyok meggyőződve róla, hogy jó amit bemutatok nekik, de ez van, ezt kell szeretni. Lassan oda jutok, hogy sírva fakadok, ha meghallom a „Symbiosen”, a „räumliche Qualität” és az „innen oder draußen” szavakat. Komolyan mondom, így a félév végére minden lelkesedés kiveszett belőlem a téma iránt, egyszerűen csak túl akarom élni és nagyon nem tartom poénnak, hogy három héttel a beadás előtt még mindig itt ülünk és hungarocell darabokat tologatunk a makettben a fentebb említett hangzatos szavak kiséterében. Program, vagy egyéb mankó persze sehol, mert funkciót is nekem kell találnom a megtervezett, iszonyatosan jó räumliche Qualitättel rendelkező szimbióta agyszüleményemnek. Szóval vicces a helyzetem, a legjobb poént még nem is mondtam, hogy félév végén természetesen alaprajzokat, metszeteket és homlokzatokat várnak tőlünk. Sebaj, majd csak lesz valahogy, valamit mindenképp beadok, egyébként is szerda éjjel érkeznek Mikuék, majd befogom őket gondolkozni.

 

És most következzenek a várva várt fotók.

 

 

 

ez élőben sokkal jobban néz ki, gipszből van kiöntve és befestve.

 

nem tudtuk eldönteni, hogy a lapokat lézerrel, vagy sima 2d cnc-vel vágátk ki, mindenesetre biztosan nem kézzel.

 

 

 

 

Összegzés: ezen a téren is lenne hova fejlődnie az otthoni építészképzésnek, ami a legnagyobb különbség, hogy itt a minőségi elvárások mellé minőségi munkakörülmények és professzionális gépek járnak, természetesen szakképzett kezelőszemélyzet felügyelete mellett.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr22116901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása