HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

siker a sikertelenségben

2010.06.07. 21:33 mitty98

Pénteken megvolt a szokásos közös főzés, egy spanyol lány főzött, így a 9-es kezdés helyett  11 fele vacsoráztunk, de ez még belefér, mellesleg jól mutatja a különböző nemzetek temperamentumát (kb negyed kilenc körül állt neki főzni). A hétvége a szokásos módon telt, szombaton voltam flohmarkton, az egyik szomszéddal mentem, de sajnos későn, már zárt a piac, sok árus már hazament, mire odaértünk. Más érdekes nem történt, nekiálltam megírni a Massivbaustoffe c. tantárgyból a vályogépítésről szóló dolgozatomat, rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint képzeltem. Amit megírtam, elküldtem Petinek, ő átnézte és kijavította, elvileg ma konzultáltam volna vele, de a tanár nem ért be időben a suliba, így holnap megyek hozzá.

Ma este megpróbálkoztam a rákóczi túrós elkészítésével, de sajnos megégett a tészta, anya tanácsára a megégett réteget levágtam, ám sajnos elégé összetört a művelet során, meg száraz is lett, így feladtam a dolgot. Majd holnap újra próbálom, ha lesz időm, a mai tésztát meg majd némi tejjel elfogyasztom a következő napok folyamán, kidobni mégse akarom. Sütöttem egy hagymás kenyeret is, úgy döntöttem, ezúttal követem a receptet, használtam hozzá a nagynénémtől kölcsönkapott kenyérformát. Mit mondjak, gyönyörű lett, legalábbis nekem tetszik. Azért a linzertészta sokat adott az önbizalmamnak, eddig kissé el voltam szállva magamtól, hogy milyen ügyes vagyok, úgy érzem, ez most kellett, hogy az önértékelésem helyére kerüljön..

 

a biztató kezdet                                                 és a szörnyű felismerés

 

 a szép cipó

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr812064149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása