HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

tomi kontra kerékpár ügy

2010.03.09. 17:05 mitty98

Elnézéseteket kérem, tegnap este félreinformáltalak titeket - mint kiderült, magamat is - az új belsővel kapcsolatban. Nem azzal van ugyanis a probléma. Reggel erről még mit sem tudtam, visszavittem a boltba, hogy gyárilag lyukas, legyenek szívesek kicserélni. Az eladó azt mondta, hogy az kizárt dolog, nem lehet hibás, mire mondtam, hogy mindent ellenőriztem, semmin nem találtam olyan hibát, ami kilyukaszthatta volna, nem csavarhútóval szereltem fel, hanem kértem a szomszédtól erre való műanyag célszerszámot. Erre azzal az információval rukkolt elő a bácsi, hogy a Schwable sajnos nem ad garanciát a belsőlkre. Nem volt mit tenni, vettem egy javítókészletet és eljöttem, de magamban forrongtam, hogy milyen posztot írok majd erről, meg hogy írok a Schwalbénak is, hogy ez azért nem volt szép tőlük. Napközben megnyugaodtam, igazából mire beértem az egyetemre, már elcsitult bennem minden. Miután visszajöttem a koliba, megragasztottam, újra összeraktam és megint leeresztett. Szóval vagy a külsőmmel, vagy a felnivel van valami probléma, valószínűbb a külső. Már vagy tizedszerre tapogattam végig a külső belsejét, hogy hol lehet benne egyenetlenség, de semmit nem találtam, a felnit is végignéztem párszor, de azon sem találtam semmi olyat, ami kilyukaszthatná a belsőt, így nem igazán tudom hova tenni a jelenséget. Szerencsére 18-án jön vissza Andris és hoz otthonról két-két új külsőt és belsőt, addig meg gyalogok.

Ma egyébként annyi történt, hogy bejelentkeztünk a városhoz, elintéztük az itteni biztosításunkat és volt még egy kis papírmunka. Iszonyat bürokratikusak a németek, számtalan papírt kellett kitöltenünk, de szerencsére mindent egy teremben intéztünk, nem kellett a városban rohangászni. Ezt megtanulhatnánk tőlük, hogy a kockafejű bürokratikus dogokat is lehet ésszel és felhasználóbarát módon csinálni. A bicaj dolga elégé megviselt, kicsit belefáradtam a folytonos szerelgetésbe, de nem fogok itt külsőt venni, mert marha drága, 13-14€-ba kerülne egy új, otthon ennyiért kettőt kapok. Ma este az egyik tutornál lesz közös vacsora. És utána nem gyaloglok, mert kaptunk ma egy ideiglenes diák szerű papírcetlit, amivel este 7 és hajnali 5 között ingyen használhatjuk a tömegközlekedést. Hurrá!

 

3 komment

Címkék: bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr731825849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guzguz 2010.03.11. 10:01:23

hát ha nem a gumi, akkor a szelep
de a jó öreg lavóros módszerrel elő kell jönnie, hol ereszt

mitty98 2010.03.11. 18:38:53

@guzguz: a külsőbe van valami, ami kiszúrja, csak nem sikerült megtalálnom. Ellenőriztem a szelepet.

doGmAI 2012.10.27. 23:37:55

Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja meg Cserny mester tanácsát. Nem gyártanak gyárilag lukas belsőt. A Hiba az Ön szerelési metódusában volt/van.

cserny-mester.blogspot.hu/2012/04/mai-kis-mesenk-gumiszerelesrol-szol.html
süti beállítások módosítása