HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

fekete poszt

2010.03.25. 11:11 mitty98

Ez egy fekete poszt. Mivel építészettel foglalkozik, egyértelmű, hogy nem lehet más színű. Aki másként gondolja, az opportunista, a BME építészképzésének arrogáns kritizálója, és különben sem ért a művészethez. Merthogy az építészet igenis művészet.

Még mielőtt nagyon messzire mennék a fenti gondolatmenettel, inkább mesélek kicsit magamról. Mikor kijöttem ide, egy olyan furcsa, bár néhányotoknak szerintem ismerős érzés kavargott bennem, hogy most egy jó darabig nem akarok építészettel foglalkozni, elegem van belőle, végre egy kis szünetet tarthatok. Nagyjából tartom is magamat ehhez, bár Martin és Andris mellett elég nehéz elkerülni hivatásunk kényes témáját. Mostanra kicsit regenerálódtam, meg amúgy építészetellenes, nyugalomra vágyó énem sem tudja csukva tartani a szemét, észreveszem a szép, érdekes épületeket. Most egy ilyen épületet szeretnék megmutatni nektek, a Campus területén található, nem tudom, melyik karé, de nem is lényeges. Nekem tetszik, nagyon szép a rozsdás fémlemez homlokzatburkolat és illik az épület tömegéhez is. Remélem, hogy nektek is tetszeni fog, ha mégsem, akkor így jártam.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem ház építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr921867332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása