HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

váratlan vendég

2010.03.30. 07:46 mitty98

A szombati nutella parti jól sikerült, a délután egész jó hangulatba telt. Előtte még beugrottam a C&A-ba és vettem magamnak egy tornacipőt, hogy legyen miben futnom, ugyanis Andrea rendszeresen jár futni és majd én is  csatlakozom hozzá (azért a fent nevezett üzletbn, mert ott érvényesek a vásárlási utalványok, amit a várostól kaptunk). A parti végeztével Pjotr és Martin eljöttek hozzám, némi forró tea mellett beszélgettünk, majd pár dolgot beállítottam Pjotr biciklijén.

 

Vasárnap reggel Szutyok keresett telefonon, és elég meglepő hírt mondott: Laci itt van Kearlsruhe-ban és fél órán belül itt lesz nálam, csak nem tudja a mobilszámomat. Felhívtam Lacit, a hír megerősítve, mindjárt ideér, mondtam, hogy jöjjön, várom. Mint később kiderült, a Kanári szigetekről hazafelé Frankfurtban lekéste a csatlakozását, más géppel hazamenni drága lett volna, megtalálta a Karlsruhe-Budapest buszjáratot, olvasta a szombati blogbejegyzésemet (ebbúl leszűrte, hogy nem utaztam haza húsvétra), így elhatározta, hogy eljön hozzám és innen megy haza. Szerencsésen meg is érkezett, elintézte az ilyenkor szokásos dolgokat (3 napi reptéren, buszpályaudvaron alvás után természetesen bárki ölni tudna egy zuhanyzóért). Miután sikerült emberi alakot öltenie, elmentünk istentiszteletre. A szolgálat jó volt, valamennyit Laci is értett belőle, a többit meg fordítottam neki. Az alaklom után megmelegítettem egy tésztakonzervet, kapott egy sűrített paradicsomot, meg némi fűszert, hogy íze is legyen, azt ettük, majd vendégem nyugovóra tért és pedig elmentem Pjotrékhoz, hogy csináljunk egy kisebb bicikli túrát. Vicces volt, mert mikor megkérdeztem a srácokat, hogy akkor hova indulunk, a következő választ kaptam: Burger King…

 

De a kajálás után tényleg elindultunk, a város egyik általam még nem ismert részét jártuk be, közbe persze szépen eláztunk, mert visszafelé szakadt az eső (mondjuk egész nap derülj-borulj idő volt, meg a burger king felé menet is esett, aztán kiderült, ezért mertünk elindulni). Estére értem haza, Laci felébredt, így sétáltunk egyet a környéken. Ennyi történt vasárnap, majd igyekszem megírni a többit is, de most kissé sűrűk a napjaim, így bocsássatok meg a kései tudósításokért. Még valami, most, hogy ketten vagyunk itt, egészen megtelt élettel a szoba :)

 

 

3 komment

Címkék: laci gyülekezet

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr451879933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsHB · http://messzemessze.blog.hu 2010.03.31. 11:27:22

@hauancsa:
ugye?! ugye milyen jó!! :):) Tomiiii, fél óra múlva bekopog hozzád Laci! nagyon komoly! :):) És igen!! kedves háziúr, fényképekre szomjazunk!

mitty98 2010.03.31. 18:17:42

@CsHB: Lesznek fényképek, amint lesz egy kis időm új posztot írni.
süti beállítások módosítása