HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

samstag gleich flohmarkt

2010.04.11. 15:57 mitty98

Péntek délelőtt bementem az egyetemre, még pár dolgot mag akartam érdeklődni a tárgyfelvételről, meg tárgykiírásokról. Végül nem sokkal lettem okosabb, de legalább segítettem két erasmusos társamnak Arbeitsplatzot foglalni. Ja, még valamikor a héten megjött az itteni diákigazolványom, meg beregisztráltam az egyetem netes rendszerébe és nyomtattam iskolalátogatásit, amit be kellett vinnem a Studentenwerkbe, így most már teljes jogú diáknak érezhetem magamat. Még a péntekhez tartozik, hogy megszereltem a bicajom hátsó lámpáját, így minden része működik, csak a bal pedál stiftjét rögzítő anyát kell rendszeresen újrahúzni. Ha emlékeztek még, ez volt az, amit a házmester segítségével kicseréltem és úgy látszik, az új stift nem igazán örül a szétkopott furatnak.

Este kivillamosoztam Oberreutba (Karlsruhe egyik része), mivel 20 perccel hamarabb értem oda, mint megbeszéltük, sétálgattam kicsit a környéken. Innen pár ifissel együtt kocsival elmentünk egy közeli faluba, ahol az egyik ott lakó család éjszakai túrát szervezett nekünk az erdőbe. Sötétedésig énekelgettünk meg társasoztunk (Tabut játszottunk, persze németül, de jó fejek voltak, dupla időt kaptam). A túra nem volt egy nagy was ist das, mezei meg erdei úton mentünk fáklyákkal, de azért szép volt.

 

a környék

 

 

Ha szombat, akkor Flohmarkt. Igazából különösebb cél nélkül mentem ki, csupán azért mert tetszik a hangulata, végül mégis vettem pár apróságot (pl. egy munkavédelmi sisakot, mrt tetszett, hogy más formája van, mint az otthoniaknak). Igazából más nagy dolog nem történt, délután beugrott hozzám Martin és beszélgettünk egy jót. Este azért még sütöttem két kicsi hagymáskenyeret, ezzel felavattam a nagynénémtől kölcsönkapott kenyérformát is.

 

a hangulat mindent visz...

 

és az elmaradhatatlan kenyér

 

Ma délelőtt voltam istentiszteleten, megebédeltem (még tart a nagynénémtől kapott kaja, csak melegíteni kell), most meg blogot írok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem bicikli gyülekezet flohmarkt

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr511912162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása