HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

semmi különös

2010.04.29. 10:19 mitty98

Péntek óta nem sok minden történt, ez az oka a nagy hallgatásomnak. Szombat este megvolt a közös vacsora (kivételesen azért tettük át péntekről, mert a csapatból páran el akartak menni egy péntek esti buliba), most a lengyelek főztek, egy levest, meg bigost, a bigos a székelykáposztára hasonlít, nagy  különbség nincs köztük. Szombat délután a gyülekezet ifjúsága vendégül látta az 50 év felettieket, nem jött el mindenki, olyan 35 en lehettünk, de jó hangulatba telt a délután. Mindenkinek kellett vinni valami sütit, vagy szendvicset, én vajas pogácsát sütöttem, ez volt a harmadik ilyen irányú próbálkozásom és hala Istennek, nagyon jól sikerült, mindenkinek ízlett és még jól is nézett ki. Ami megmaradt belőle, azt eset elvittem a vacsorára, ott is sikere volt. Vasárnap voltam istentiszteleten, este pedig lomtalanításból beszereztem némi faanyagot a székes tárgyamhoz, meg a makettezéshez.

 

 

Kedden volt egy prezentációm a tervezési tárgyból, a rajzok és fotók mellett makett is kellett, így hétfőn nem az volt a kérdés, hogy éjszakázok-e, hanem hogy meddig. Másfél óra alvással sikerült abszolválnom a feladatot, kedden nem voltam éppen csúcsformában, de Andris sem, így megnyugodtam. Az a rossz az itteni éjszakázásba, hogy egyedül vagy, mindenki alszik, nincs kihez átmenni és együtt érezni egymással, nem lehet leugrani a portáshoz egy kis beszélgetésre, forró csokira. Becsüljétek meg nagyon a Bercsényit (Vásárhelyit), minden olyan helyet, ahol többen vagytok együtt és lehet együtt éjszakázni, mert egyedül nem poén.

A biciklim mostanra jutott el oda, hogy újra szét kellene szednem, két napja villamossal járok, mert nem volt időm és lelkierőm nekiállni, majd ma megműtöm. Esztiék sajnos nem tudnak kijönni a hétvégén, a munkahely közbeszólt, így előre láthatólag semmi különöset nem fogok csinálni, szombaton a szokásos Flohmarkt is elmarad, mert május 1. lesz és ez bizony itt is komoly ünnep, minden zárva van és Tim elmondása szerint mindenki biciklizni megy a családdal.

 

4 komment

Címkék: egyetem bicikli sütés vajas pogácsa

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr151961392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capa 2010.04.29. 12:14:14

Tomi, már a poszt címe is felkeltette az erdeklődésemet, pedig még el sem olvastam!

mitty98 2010.04.29. 13:41:05

@Capa: tudtam én, hogy ez kell a népnek:)
Szétkaptam a bicajt, iszonyat ratyi a tengely, menthetetlen, most megpróbálok szerezni egyet valahol, a lehető legolcsóbban (inkább ingyen). Remélem, sikerül véglegesen magjavítanom.

Capa 2010.04.30. 10:27:15

De ha tengelyt cserélsz, akkor valószínűleg a csapágyakat is kell, a csapágyfészek kevésbé kopik, de azt sem árt átnézni, mert ha valamelyik rossz, akkor idővel a többit is tönkre teszi.

mitty98 2010.04.30. 10:44:48

@Capa: három hónapot már csak kibír, csak működne már végre, már tökre megszoktam, hogy van és jó, erre most bekrepál :S.
süti beállítások módosítása