HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

és újra meghegesztjük

2010.07.05. 07:51 mitty98

Elnézéseteket kérem, hogy az utóbbi napokban nem jelentkeztem. Szerda este megjöttek Mikuék, vasárnap reggelig voltak itt, jó sűrű programunk volt, minden este későn feküdtünk. Nagyon jó volt, hogy jöttek, nagyon örültem nekik, amint lesz egy szusszanásnyi időm, megírom a beszámolót a kintlétükről. Ami miatt most belefogtam e nyúlfarknyi posztba az az, hogy múlt héten kedden elvittem a bicajt a lelkigondozóhoz. A fémműhely vezetője ugyanis akkorra adott időpontot, jó fejek ezek a németek, mindenhez Termin (egyeztetett időpont) meg Beratung kell (tanácsadás-mikor nagynénémmel XPS habot kerestünk, az egyik nagyáruházban azt mondta az információs, hogy hagyjuk magunkat beratenolni, merthogy erre is van szakember). Száz sónak is egy a vége, lecsiszoltam a pedálról az eddigi hegesztést, meg a hajtókar felét (nem mondták, hogy meddig kell csiszolni), majd Herr Heil felhegesztette, így most tart, kibírta a hétvégi bicajozásokat is.

 

fényképek a műtőből

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr602130050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása