HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

christliche gemeinde 2

2010.03.15. 20:34 mitty98

Vasárnap délelőtt elmentem istentiszteletre a múlt héten felfedezett gyülekezetbe. Megint nagyon jó szolgálat volt, utána odamentem ahhoz az emberhez, akivel múlt héten megismerkedtem, hogy kicsit beszélgessünk. Amennyire tudom, ő vezeti az itteni egyetemista ifit, ahová holnap este el szeretnék menni. Rövid beszélgetés után meghívott magukhoz ebédre. Ezen elégé meglepődtem, ugyanakkor nagyon jól esett, hogy ennyire közvetlenek és ilyen szeretettel viszonyulnak hozzám. Elvittek kocsival, jót ettünk, majd Péterrel még beszélgettem egy nagyot, azután kikísért a közeli villamosmegállóba, ahonnan közvetlen járatom volt haza. Nagyon jó volt megtapasztalni, hogy Krisztusban eltűnnek a nemzeti és felekezeti határok és csak az számít, hogy mindketten ugyan azt az Istent imádjuk és Neki akarunk szolgálni.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyülekezet

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr271842274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása