HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

pin up

2010.05.18. 21:51 mitty98

Megvolt a PinUp, hála Istennek, jól szerepeltem, tetszett a tanároknak, amit fejtegettem. Érdekes, hogy néha fellelkesülök a teoretikus dolgok irányába, átfut az agyamon, hogy lehet bennük valami, de aztán gyorsan tovatűnik a pillanat eme varázsa és visszatér szkeptikus énem. Nem igazán fekszik nekem ez a dolog, hogy helyszín nélkül szituációkat elemzünk, elmélyedünk bennük, megértjük őket, majd holnap, mikor végre kapunk helyszínt és programot, kezdhetünk mindent elölről, ismerkedni a telekkel, környezettel és végigzongorázni a beépítési lehetőségeket (bár ha nagyon elmélyedtünk az előző hetekben tanulmányozott témánkban, minden bizonnyal sokat profitálhatunk belőle). Száz szónak is egy a vége, letudtam ezt is. Tettem fel nektek pár fényképet, hogy lássátok, hogy is zajlik egy ilyen, mondjuk most rendhagyó módon az asztalok mellett prezentáltunk, az előzőnél táblára kellett pakolni a tablókat és elé a maketteket. Érdekesség az itteni építészoktatásban, hogy konzultáción nem igazán rajzolnak és a tanárok sem rajzokat várnak, hanem maketteket, ez merőben más, mint otthon. Andris mesélte, hogy előző félévben rajzokkal ment konzultálni és a professzor elzavarta, hogy majd jöjjön vissza, ha vannak makettjei. Most pár napig nem leszek, mert holnap utazok nagynénémhez, majd ha visszajöttem, újra írok.

 

így nézett ki a mai prezentáció

 

makettjeim az akkurátus falról

 

Martin prezentálja eddigi munkásságát

4 komment

Címkék: egyetem építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr42014104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikumuki 2010.05.19. 13:46:34

no végre én is regeltem, immár másodjára, mert az előző jelszómat elfelejtettem:) Örülünk Neked Tomi, hogy ügyes voltál. Sikerült az épjog vizsgám...taps-taps. Kicsit nehezen, de végül meglett. Annyira jó látni, hogy ilyen sok finom dolgot készítesz. Remélem, nemsokára megkóstolhatom a konyharemekeidet:)

CsHB · http://messzemessze.blog.hu 2010.05.20. 10:51:06

:D:D Elsőre azt hittem az "ilyen sok finom dolgot készítesz" a makettekre vonatkozott. :):):) nagyon hirtelen volt megfáradt agyamnak a váltás... :P Gyerünk Tomi Rá Rá. És ügyes vagy Miku ;)

mitty98 2010.05.20. 15:24:26

Gartula az epjoghoz. Gyertek es ehettek a jo cuccokbol :)

redey_marcsi 2010.05.27. 11:29:28

:) Csatlakozom az előttem szólókhoz :)
Figyu Tomi, azt szeretném kérdezni, hogy eddig hogy volt, kik pakolhattak be (hagyhattak cuccokat) nyáron a 18-asban? Csak mert a portás engem kérdezget, mert Őt meg megrohamozták, aztán gondoltam kicsit utánajáérok ennek. Válaszod előre is köszi, puszi Neked: Marcsi :)
süti beállítások módosítása