HTML

erasmus karlsruhe

Egy szemesztert Erasmus ösztöndíj keretén belül Karlsruheban töltök. Úgy gondoltam, így a legegyszerűbb tudatni barátaimmal az eseményeket.

Friss topikok

  • mitty98: Nem emlékszem rá, igazából meg se néztem, mert lényegtelen információ a használat szempontjából. A... (2012.10.28. 11:44) hagymás kenyér, bicikli
  • doGmAI: Elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok, de, ha a jövőben is kerékpárral kíván közlekedni, fogadja ... (2012.10.27. 23:37) tomi kontra kerékpár ügy
  • Glew: Eddig rejtegetted előttünk szinészi tehetséged? Most, hogy közel a vége, vigyázz, MERT ELKAPNAK!!!... (2010.06.10. 22:53) ez is megvan
  • mikumuki: sose lehet megunni...sztizs:) (2010.06.06. 10:43) amit nem lehet kinőni
  • CsHB: váó váó!!!! meséélj!!! (2010.05.28. 23:38) munkahely?

Linkblog

international dinner

2010.03.15. 20:38 mitty98

Mivel elég későn, fél öt fele értem haza, igyekeznem kellett a főzéssel. Tegnap volt ugyanis az orientációs hét utolsó alkalma, az internetional dinner. Mindenkinek kellett sütni vagy főzni valami olyat, ami az ő országára jellemző, azután az AAA egyik termében körbe kirakott asztalokra ki lehetett pakolni, a nép meg körbement, mint a menzán. Én Józsi bá (ha valaki nem tudná: Józsi bá a Bercsényi kolesz karbantartója, tőle tanultam főzni) receptje alapján tócsnit sütöttem, természetesen vittem mellé tejfölt meg fokhagymát is. Hozzávetőlegesen egy-másfél kiló krumpliból csináltam, nem lett annyira sok, mint vártam. A vacsoránál kiderült, hogy a lengyelek is ismerik (Pjotr elmondása szerint magyar valaminek hívják), sőt még jó pár németnek is volt némi fogalma róla, hogy mi is ez. Az este jól sikerült, tele ettem magamat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://mitty98.blog.hu/api/trackback/id/tr511842289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása